Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Drozdova Yu$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Drozdova Yu. V. 
Self-identification as an important factor of professional realization [Електронний ресурс] / Yu. V. Drozdova, L. A. Kolot // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2016. - № 2-3. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2016_2-3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.07 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Mazaraki A. 
Fuzzy-multiple approach to risk assessment under the conditions of management digitalization in enterprise activity [Електронний ресурс] / A. Mazaraki, I. Fedulova, Yu. Drozdova, S. Bai // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 5. - С. 263-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_5_28
Успішність підприємства на ринку залежить від рівня його конкурентоздатності, яка, своєю чергою, визначається рівнем конкурентних переваг продукції, що розробляють і поставляють на ринок. Постійне оновлення продуктового асортименту сучасними підприємствами надає можливість їм продовжити час свого ефективного життя та забезпечити успіх у довгостроковій перспективі. Для цього підприємства повинні постійно здійснювати інноваційну діяльність, яка спрямована на розробку, впровадження і виведення новинки на ринок для забезпечення найкращим чином потреб споживача. Однак підприємства повинні не тільки досліджувати основні фактори успіху, а й джерела ризику, які супроводжують виведення інноваційної продукції на ринок. Ефективність товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі визначається оптимальним поєднанням традиційних і нових товарів (нові зручні упаковки, нові смаки, розмір та інше). Розглянуто нечітко-множинний підхід до оцінювання ризику виведення інноваційної продукції підприємства молочної галузі на ринок. В основу підходу покладено критерії оцінювання ризику виведення нової продукції на ринок "RWW" (Real, Win, Worthit - "Чи це реально?", "Чи ми можемо виграти?", "Чи варто цим займатись?"), які розглянуто в роботі Джорджа С. Дея. На базі критеріїв оцінки ризику побудовано нечітко-множинну модель оцінки ризику виведення інноваційної продукції на ринок. У результаті отримано оцінку ризику виведення новинки на ринок за трьома складовими інструменту "RWW" та інтегральну узагальнену. Перевагою використання запропонованого методу є можливість формування агрегованого показника ризику виведення нового продукту на ринок, який ураховує не тільки кількісні, а й якісні характеристики індикаторів оцінки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.325 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського